Navigaatio
P

HEINOLA JUNIOR  BOWLERS (HJB)

Olemme perustaneet Heinolaan pelkästään nuorille tarkoitetun keilaseuran nimeltään Heinola Junior Bowlers. Seuran tarkoituksena on auttaa nuoria löytämään keilailu hauskana harrastuksena sekä antaa heille halutessaan valmiuksia kehittyä myös kilpakeilailussa sille tasolle, jolle kukin itse haluaa.

Mikä on Heinola Junior Bowlers?

Se on vain alle 18-vuotiaille tarkoitettu Heinolan Keilailuliitto Ry:n alajaostona toimiva keilaseura, joka järjestää jäsenilleen ohjattua toimintaa harjoitusten ja muiden tapahtumien muodossa.

Toimintamalli?

Perinteisistä keilaseuroista poiketen Heinola Junior Bowlers toimii täysin nuorten omilla ehdoilla, jolloin heidän omilla toivomuksillaan on erittäin suuri rooli seuran toiminnassa. Alla on listattu muutamia johtoajatuksia, joita noudatamme toiminnassamme.

Ei ole pakko!

- Punaisena lankanamme on se, että mitään ei ole pakko tehdä. Ei ole pakko oppia                      mitään, jollei itse halua. Ei ole pakko olla aina harjoituksissa läsnä, jollei itse halua.            Pääasia on, että kaikki voivat harrastaa ja ennen kaikkea, että kaikilla on hauskaa.

Kaikki ovat samanarvoisia!

- Kokoon, ikään, sukupuoleen, keilailutaitoihin, jne.. katsomatta kaikki ovat yhtä tärkeitä.

Jokainen valitsee itse oman tasonsa!

- Jokainen saa itse valita miten paljon haluaa saada valmennusta ja miten paljon     haluaa lajiin aikaansa panostaa.

Mitä se maksaa?

Syyskaudella 2020 jäsenmaksua ei peritä.

Milloin on toimintaa?

Seuran ohjatut harjoitukset ovat tiistaisin 18.00 -19.30 ja maksu on vain 4 Euroa / kerta

Ketkä ovat toiminnassa mukana?

Seuran toimintaa ja ohjausta pyörittävät Heinolan Keilailuliiton kilpakeilaajat, joilla on jo mittavasti kokemusta keilailu- että järjestötoiminnasta. Toivomme myös saavamme juniorien vanhemmat mukaan seuran aktiiviseen toimintaan.

SYYSKAUDEN 2020 ohjelma:

Keilaseura Heinola